Kolme viittä vaille valmista tarjoilijatyttöä, kuusi viikkoa ja Los Gigantes, Teneriffa. Saa nähdä miten käy.

20150412

Atlantic Ocean








Etsi varpaat




Täällä mä istuskelen mun lempparispotissa auringossa meren äärellä kirjottelee. Hirvee hiki kohta. Nyt ollaa jo lähempänä kolmeekymppii auringossa iha varmasti. 
Päivät menny aika mukavasti duunissa hengaillen. Kaikki turistit on ollu tosi kiinnostuneita mistäpäin oon ja mitä täällä teen ja on tullu juteltua monenkin kanssa enemmänkin. Tänään on erneston vika päivä ennenku se lähtee lomalle. Vähä harmi, koska sen kaa on tosi kiva tehä duunia ja muutenki tosi hauska heppu. Se kerto mulle eilen et oon koko aja juonu hanavettä täällä, mut kiitos vastustuskyky, en oo siltikää saanu mitää kuolemantautia. 
Eilen menetin valtamerineitsyyteni ja kävin pulahtaa Atlantin valtameressä. Kävin ottaa arskaa tossa viereisellä pikkurannalla, koska se on kuulema oikeestaa ainoo täs mis uskaltaa yksin mennä uimaa ettei kamat lähe kävelee jonkun toisen kainalossa. Poltti musta hiekka miestä mut selvisin kuitenkin hengissä järvee ja takasin. Vesi oli kylmää verrattuna tähä lämpöö mut niin älyttömän kirkasta. Pakko päästä snorklaa tai sukeltaa! 
Duuni alkaa jo sujuu aika rutiinilla ja epsanjankieline sanastoki tuntuu jo vähä enemmä omalta. Tietty on vielä paljo opittavaa mut pystyyjo paljo itsenäisemmi tekee asioita. Hankala paikka on aina tietää paljon kello on ku täällä ei näy kelloo missään. Suurin osa työntekijöistä käyttää rannekelloo mut mulla ei oo sellasta nii. Joku aina huutaa mulle et "Silva go take some food!" Ja "Silva go to your room" sillo ku pääsen kotia. On nää kyllä huikeeta sakkia. Ja ihmettelee miks hymyilen koko ajan. Täytyyhän nyt hymyillä ku on tälläsessä paikassa si? Pakko sanoo et viihdyn. 
Tänää soi yli puoltuntia hälytys koko hotellissa meinas korvat särkyy. Kuulema joku ongelma hissien kaa, dont know. Nyt vielä pari päivää duunia ennen vapaita ja tyttöjen saapumista Tenen lämpöön!

Aloha piupau, 
Silva
 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti