Kolme viittä vaille valmista tarjoilijatyttöä, kuusi viikkoa ja Los Gigantes, Teneriffa. Saa nähdä miten käy.

20150415

Aamuherätyksiä, skype-epätoivoo ja auringonlaskuja








Wihiii! Today is The Day. Tytöt tulee!
Oon ollu aika väsyny parina päivänä töistä, pääsen 01 ja täytyy aamulla herätä jo ysin jälkee suihkuu ja aamupalalle. Tykkään nukkumisesta. Sen takia olin vähä harmina ku kuulin et nyt kun vihdoin on mun kaks vapaapäivää, joudun herää ennen kasia Los Christianosii sossun luukulle. Noh, tänää kuitenki heräsin ja vaik väsytti nii sain tsempattuu itteni hyvälle fiilikselle. Oottelen hetken respassa ja meen kolkuttaa managerin ovelle. Väärä päivä. Siis heräsin ihan turhaan näin aikasin. Manager oli antanu mulle toissapäivänä lapun, missä luki Viernes 8:45. Aattelin et se on vaa joku paikka mihi mennää, mutta kuinka ollakkaan se tarkottaaki perjantaita :D pitäis varmaa opetella viikonpäivät espanjaks.. Nyt ainaki tiiän ihan kantapään kautta, mikä on perjantai.
Ostin eilen ekan työviikon kunniallisen suorittamisen kunniaks punkkupullon, et voin sit yöllä töitte jälkee nauttii lasillise. Tempranillo, 2009, aika hyvä hintalaatusuhde, kaks tai kolme euroo. Rakastan tätä maata. Tai sit en. Illal ku olin avaamassa tota, otin pullonavaajan kaapista ja tadaaaaa: se oli rikki. Se koko terä puuttu. No wine for me. 
Hauska sattumus myös yks ilta, kun olin ravintolan Salon baarissa. Tyttö tuli kysymään voitaisko tehä sen popcornit ravintolan mikrossa, kun sillä ei ollu omaa huoneessa. Loppuje lopuks meitä oli kolme tsiigaamassa sitä mikroo, jota me ei saatu päälle ku keittiöväki oli jo lähteny ja sammuttanu sähköt niistä laitteista. Hankalaa saaha yks mikro toimimaan mut ainaki nauratti se tilanne. 
Tytöt saapuu tänne joskus neljän aikaa iltapäiväl, pääsen näyttää huudeja. Jänskättää. Oon iha varma et ne viihtyy tääl yhtä hyvin ku mäki! Huomenna mennää ehkä hollantilaisen tytön ja sen kavereitte kaa Siam Parkii, isoo vesipuistoo. Jos tytöt jaksaa, eikä niillä oo mitää menoja esim. poliisiasemalle. Nyt ku oon hereillä, meen varmaa rantsulle makaa pariks tunniks ja uimaa. Meen sit toho respaa venaa tyttöjä! 
Skypetettyy on tullu aika paljo, välillä vähä epätoivo iskee ku netti pätkii, eikä yhteys pelaa iha viis kautta viis. Ihana keksintö silti. Jaja eilen löysin maailman ihaninta jätskiä, tai oikeestaa sorbettia. Tommonen oikee appelsiini, mikä on täynnä jäädytettyy applusorbettia namm. En tiiä parempaa! 
Tänää jos on hyvä keli, haluun ettii jonku hyvän spotin kattoo auringonlaskua. Se on ihan tajuttoman upee täällä, en kestä. Tapasin myös yhen ujon kissan yks päivä.   Se vaa tsiigas mua puskasta. Terkkuja diegolta seitikissille! 
Iha ihme juttuja. Kirjotellaa varmaa myöhemmi yhes tyttöje kaa niitte alkufiiliksii Puerto de la Santiagosta. Ciao!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti